bi konu daha (arkadaslarim


benim gizemli dunyam

en guzelleri burada

 

 

merhaba arkadaslarim !!

sizeler benim en iyi arkadaslarim olduguna gore  her seyimi

sizlerle paylasmak istiyorum ve siirlerim ki benim en hassas

eserlerimdir onlari birini ki (arkadaslarim) adlidir sizin ile

paylasmak istiyorum .

 

Arkadaslarim

 

benimle her yone gelerler

arkadaslarim

her kemimde serik olan dost dusman

arkadaslarim

onlar benim canlarim

onlar benim her yanim

onlarsiz bir gunum

zhirlenir her gunum

arkadaslarim ile

kuserim , barisirim

onlari gorunce ben

hayatima yeni nese katiyorum

 

 

ben arkadaslarim ile her gun baska bir hikaye yasiyorum .ben

onlari her seye ragmen cok ama cok kendimden bile cok seviyorum .

hayat ve ya okul,umuz onlarsiz bana okadar kotu geliyo ki hatta

dersimi bile cok iyi alsam.

onlar beni hayatin en kucuk iyi ve kotu ihtimal leri ile karsi karsiya

 getirdiler ve hayati benim yasadigim hayatin disinda oldugunu

.hatirlatdilar

ben onlari okadar iyi gordum ki kendimi bile iyi liye karsi kiskandim

.ben onlardan kotuyu nasil davranicagimi ve iye nasil iylik ediceyimi

ogretdiler adeta bir ogretmen gibi basimda durdular ve ogrenmeden

once basimi bos birak madilar .

 her seye karsi onlari hep sevicem...hep!!!hep

 

bence bugunluk yeter .hepinizi cok seviyorum benim iyi arkadaslarim.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 13 / 1 / 1391برچسب:arkadas , hayat , iyi kotu ,ساعت 9 PM توسط faezeh | |


Power By: LoxBlog.Com